حامد ایرانی برگزارکننده نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی، فرآوری و ماشین‌آلات صنایع غذایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از برپایی ششمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری و ماشین‌آلات بسته‌بندی غذایی در آبان‌ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: این رویداد در ششمین تجربه برگزاری شاهد حضور گسترده انجمن ماشین‌سازان صنایع غذایی ایران خواهد بود که نمایشگاه ما را به‌عنوان نمایشگاه مرجع حوزه ماشین‌آلات صنایع غذایی، بسته‌بندی و دارویی انتخاب کردند.

برگزاری اولین پاویون شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی

وی افزود: همین امر موجب شده که طیف وسیعی از شرکت‌های تولیدکننده صنایع غذایی و دارویی برای بازدید به این نمایشگاه بیایند.

ایرانی با بیان اینکه چاپ روی پارچه نیز از دیگر بخش‌های مهم نمایشگاه در سال ۱۴۰۳ است، ادامه داد: در این حوزه پاویون چاپ روی پارچه را به شکل ویژه خواهیم داشت و رایزنی با انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه نساجی ازجمله اقدامات به شمار می‌آید.

وی همچنین با اشاره به دیگر پاویون‌های پیش‌بینی شده برای این رویداد، توضیح داد: علاوه بر پاویون چاپ روی پارچه، پاویون تخصصی چاپ و بسته‌بندی انعطاف‌پذیر و پاویون تخصصی کاغذ، کارتن و مقوا نیز برگزار خواهد شد.

به‌گفته وی، در پاویون تخصصی کاغذ، کارتن و مقوا، ماشین‌آلات چاپ و ماشین‌آلات تولید کارتن به شکل گسترده قرار خواهد داشت و این نمایشگاه به‌طور تخصصی بر عرضه و نمایش ماشین‌آلات حوزه چاپ و بسته‌بندی تاکید دارد.

ایرانی همچنین از پیش‌بینی حضور ۱۵۰ هیئت تجاری برای بازدید از همه این بخش‌ها خبر داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی مختلفی نیز متناسب با نیاز شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با همکاری شرکت‌ها و انجمن‌های تخصصی حوزه چاپ برای این رویداد در نظر گرفته شده که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.