مدیر پاویون سلولزی ایران در نمایشگاه کاغذ هند و دبی با اعلام خبر تشکیل نخستین پاويون تخصصی ايران در ادوار مختلف نمايشگاه paperex هند گفت: برنامه‌های متفاوتی برای این حضور در نظر گرفته‌ایم تا حضور پررنگ و قدرتمندی داشته باشیم.

n00348090 b
رضا امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌ (ایبنا)، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای سياستگذاری حضور ایران در رويدادهاى سلولزى در داخل و خارج از كشور، عنوان کرد: این جلسه با حضور علیقلی اعظمی، مديرعامل انجمن كارتن و ورق، ابوالفضل روغنی، گلپایگانی رئیس سنديكای كاغذ و مقوا، حسن ميرباقرى، رئیس انجمن واردكنندگان كاغذ و مقوا و فرآورده‌های سلولزی و غلامرضا شجاع، مديرعامل تعاونی ليتوگرافان و چاپ اسكرين برگزار شد.
وی افزود: در اين جلسه که با هدف بررسی برنامه‌های حضور پاویون سلولزی ایران در نمایشگاه paperex2023 هند برگزار شد، اعضای شورا به مباحث مختلف مرتبط با حوزه نمایشگاه‌های تخصصی حوزه سلولزی ازجمله نمايشگاه بین‌المللی كاغذ و مقوای تهران پرداختند و نظرات خود را درباره روند افزايشی كمّی و كيفی نمايشگاه مطرح کردند.
امیدی با بیان اینکه پاويون تخصصی ايران در نمايشگاه paperex2023 هند نخستین‌بار تشکیل خواهد شد، گفت: اعزام هيئت تجاری بازاريابی و سرمايه‌گذاری به این نمايشگاه با مجوز و حمايت مالی سازمان توسعه تجارت ايران انجام خواهد شد و برنامه‌های متفاوتی برای این حضور در نظر گرفته‌ایم تا حضور پررنگ و قدرتمندی داشته باشیم.
وی بیان کرد: در این جلسه درباره تاثيرات مثبت حضور در اين نمايشگاه بر صنعت سلولزی كشور همچنين برنامه‌های بازديد تشريح شد و اعضاي شورا به اتفاق حضور در نمايشگاه paperex هند را فرصتي مناسب براي معرفي و ورود صنايع سلولزى كشور به بازارهای بين‌المللی همچنين برندسازى شركت‌های فعال در اين حوزه اعلام كردند.
نمايشگاه paperex2023 هند ١٥ تا ١٨ آذر در دهلی برگزار مي‌شود.