وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خودکفایی در تولید کاغذ را سیاست راهبردی دولت مردمی دانست و گفت: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ بخش قابل توجهی از شعار محوری دولت مبنی خودکفایی صنعت کاغذ محقق تحقق یابد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که در راستای سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان عازم شهرستان های شوش و کرخه شده بود از بخش‌های مختلف کارخانه کاغذ پارس شوش بازدید کرد.

وزیر فرهنگ پس از بازدید کارخانه کاغذ پارس شوش با تاکید بر اینکه دولت مردمی از تمام مجموعه‌های تولید کاغذ حمایت خواهد کرد، گفت: با توجه ظرفیت فعلی مجموعه‌های تولید کاغذ در کشور می‌توانیم به تحقق خودکفایی در صنعت کاغذ بیش از گذشته امیدوار باشیم ضمن اینکه از تمامی مجموعه‌هایی که با بهره مندی از فناوری‌های نوین در این عرصه وارد شوند به صورت جدی حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کارخانه کاغذ پارس از قدیمی ترین مجموعه‌های تولید کاغذ در کشور است، تصریح کرد: حجم تولید کاغذ در این مجموعه به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت و امیدواریم در سال 1402 بخش قابل توجهی از شعار محوری دولت مبنی بر خودکفایی صنعت کاغذ محقق شود.