دستورالعمل‌های اسناد و برنامه‌های کاری مربوطه استان گوانگدونگ و ستاد پیشگیری و کنترل همه‌گیری شنژن، "نمایشگاه جهانی صنعت بسته‌بندی WEPACK" و "SinoCorrugated South 2022" / "SinoFoldingCarton 2022" / "PACKCON 2022" / "20" "Expo Intralogistics and Process Management 2022" / "DPrint 2022" / "FOOD PACK & TECH 2022" که در ابتدا قرار بود از 7 تا 9 آوریل در مرکز نمایشگاه و کنفرانس جهانی شنژن (سالن نمایشگاهی جدید Bao'an) برگزار شود.

این نمایشگاه در تاریخ 13 تا 15 جولای 2022 برگزار میگردد.

نمایشگاه جهانی صنعت بسته بندی WEPACK و مجموعه نمایشگاه های بسته بندی آن به عنوان یک جشن بزرگ در صنعت بسته بندی هر ساله مورد توجه گسترده ای در سطح کشور و حتی جهانی قرار گرفته است. سلامت و ایمنی همه شرکت کنندگان در نمایشگاه ها همیشه دغدغه اصلی ما بوده است، بنابراین تصمیم گرفتیم پس از ارزیابی دقیق تخصصی، نمایشگاه را به تعویق بیندازیم. با این حال، ما بسیار مطمئن هستیم که پس از همه گیری یک جشن صنعتی ایمن، سالم و پربار برای شما به ارمغان می آوریم.

پس از به تعویق افتادن نمایشگاه، یک به یک با غرفه داران، بازدیدکنندگان و همکاران ارتباط برقرار کرده و از خدمات پیگیری اطمینان حاصل خواهیم کرد. اگر در این مدت سؤال دیگری دارید یا به کمک بیشتری نیاز دارید، می توانید مستقیماً با کارکنان ما تماس بگیرید. از درک و حمایت شما سپاسگذاریم! باشد که با هم برای غلبه بر بیماری همه گیر، از سرگیری کار و زندگی عادی، و با هم برای یک هدف بهتر کار کنیم!

منبع:www.sino-corrugated.com