به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با تولید ۱۵ هزار تن انواع کاغذ در یک ماه، رکوردی جدید در چند سال اخیر به ثبت رساند.

 مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه در آذر ماه سال جاری ۱۵۰۰۰ تن انواع کاغذ تولید و روانه بازار گردید گفت: این میزان تولید در سال‌های اخیر بی سابقه بوده است.
امید نیک نژاد با بیان اینکه از نیمه دی ماه امسال نیز خط تولید PM۱ برای تولید کاغذ چاپ و تحریر آماده خواهد بود افزود: امیدواریم با همت کارکنان مجموعه تا پایان امسال ۸ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولید و روانه بازار کنیم.
مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اطمینان به دولت مبنی بر بکار گیری تمام توان مجموعه برای تولید کاغذ تحریر در کشور از مسئولان و دست اندرکاران این حوزه خواست؛ تا با حمایت‌های لازم، شرایط را برای تولید مناسب و مداوم و مقابله با تحریم‌ها و تسهیل در واردات مواد اولیه فراهم کنند.
نیک نژاد به تولید ۷۵ هزار تن انواع کاغذ صنعتی از ابتدای امسال تا کنون اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال به همت متخصصان مجموعه به رکورد تولید ۱۰۰ هزار تن انواع کاغذ صنعتی بالاخص فلوتینگ دست یابیم