برزین کارتن پارس

افزودن به پسندها

جزئیات

کارخانه برزین کارتن پارس
استان تهران
نام مدیر عامل آقای علی علایی
آدرس کارخانه تهران - جاده ساوه - بعد از سه راه آدران - شهرک صنعتی نصیرآباد خیابان سرو 25 پلاک D11
تلفن کارخانه 3 - 1091 5639 021
ایمیل info@barzincarton.com

توضیحات تکمیلی

شرکت صنایع بسته بندی برزین کارتن پارس (سهامی خاص) با بیش از 4 دهه سابقه، در سال 1385 با ظرفیت 45,000 تن تولید ورق و کارتن فعالیت خود را آغاز نموده است.

این شرکت در طی سال های اخیر همواره سعی در بهبود کیفیت کالای تولیدی خود داشته و کسب رضایت مشتریان جزء اولویت مدیران این شرکت بوده است. هدف شرکت تولید انواع کارتن های مورد استفاده در کلیه صنایع با بهترین مواد اولیه و کیفیت مطلوب میباشد بطوری که خریداران نسبت به تأمین به موقع و با کیفیت محصولات در کمترین زمان ممکن، هیچ گونه مشکلات و نا همواری نداشته باشند.

یکی از ارکان و خواسته های مدیران شرکت الزام خود به تعهدات و مسئولیت پذیری در قبال مشتریان این شرکت میباشد و با همین رویکرد این شرکت یکی از شرکای تجاری کارخانجات و تولید کنندگان مهم کشور محسوب میشود.

در همین راستا با هدف ارتقاء کیفیت با نصب خط تولید ورق کارتن با عرض 2 متر با توان تولید انواع کنگره های فلوتینگ B, C, E قادر به تولید انواع کارتن سه لایه و پنج لایه با هر نوع کنگره ای می باشد. همچنین با نصب ماشین آلات جدید تمام اتوماتیک چاپ فلکسو High-Graphic هفت(7) رنگ و دایکات اتوماتیک Bobst و لب چسب با امکانات منگنه و لاک باتم (Lock Bottom) به طور همزمان توانسته است در کنار محصولات کارخانجات داخلی، بخش عمده ای از تولیدات خود را صادر نماید.

موقعیت

تهران