کیهان ورق کبیر

افزودن به پسندها

جزئیات

کارخانه کیهان ورق کبیر
استان سمنان
نام مدیر عامل آقای مهدی امینی
نام مدیر بازرگانی خانم کوثر احسان
آدرس کارخانه سمنان - سرخه - شهرک صنعتی - بلوار ولیعصر
تلفن کارخانه 023-33614407-9
شماره همراه 09330237729

توضیحات تکمیلی

شرکت کیهان ورق کبیر فعالیت خود را از ۲۵ سال پیش در صنعت بسته بندی آغاز کرد و در طی این ربع قرن ضمن تجربه اندوزی همواره تلاش داشته تا علاوه بر ارائه بهترین خدمات، برترین کیفیت ممکن را بر پایه انتظارات بازار هدف در اختیار مشتریان قرار دهد و با به کارگیری پرسنل مجرب، ابتکار و نوآوری و خلاقیت در تولید را سرلوحه خط مشی خود قرار دهد.
لازم به ذکر است قرارگرفتن کارخانه در شهرک صنعتی سرخه در کنار اتوبان تهران-مشهد و همچنین دسترسی سریع به جاده فیروزکوه-قائمشهر و اتوبان گرمسار-قم امکان دسترسی مواصلاتی به شمال، شرق، مرکز و همچنین شهرک های صنعتی اطراف پایتخت را به آسانی فراهم می کند.
ب : معرفی و شرح ماشین آلات
ب_ :۱ خط ورق سازی:
ماشین تولید ورق کارتن ساخت کشور انگلستان که توانایی تولید ورق تا عرض ۲۲۰ سانتیمتر را در دو نوع ۳لا و ۵ لا با فلوت های B و C
و سرعت بالای ۱۲۰ متر در دقیقه دارد.
ب_ ۲ : دستگاه های تولید کارتن:
-دستگاه منگنه دستگاه دایکات فکی دستگاه لمینت اتومات دستگاه لب چسب دستگاه چاپ فلکسو چهار رنگ
- به همراه تمام ملزومات و خدمات مورد نیاز جعبه و کارتن.
ج : سوابق همکاری
کیهان ورق مفتخر است که درطی بیش از دو دهه فعالیت در صنعت بسته بندی به عنوان یک نام قابل اطمینان در شهرک های صنعتی استانهای تهران،قم،سمنان،مازندران،خراسان و . . . همواره در میان تولید کننده های خوشنام این مرز و بوم قرار گرفته و تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا این نام نیک هرچه درخشان تر و قابل اطمینان تر از پیش انتخاب نخست مصرف کنندگان کارتن و ورق باشد.

موقعیت

سمنان