رنگین لاک پایا

افزودن به پسندها

جزئیات

کارخانه رنگین لاک پایا
استان تهران
نام مدیر عامل سیاوش حدادی
نام مدیر بازرگانی امیرعلی جلیلی
آدرس کارخانه تهران، بزرگراه صیاد شیرازی، خروجی لویزان، میدان حسین آباد، ابتدای خیابان وفامنش، نبش کوچه شمس، پ 55
تلفن کارخانه 02126300174
آدرس دفتر تهران،شهرک صنعتی خرمدشت
شماره همراه 09121951384

توضیحات تکمیلی

معرفی

هسته شرکت رنگین لاک پایا در سال ۱۳۹۳، در قالب یک گروه تحقیقاتی درمرکز رشد پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ تشکیل شد. این مجموعه تحقیقات خود را در زمینه های  فرمولاسیون تخصصی لاک ناخن و مرکب چاپ آبشور آغاز نمود. در ادامه و پس از موفقیت در این مسیر، پروژه های متعدد دیگری شامل پوشش سطوح پلیمری، چسب های تخصصی و رنگ های دکوراتیو سفارشی نیز پیگیری و دنبال شد.

مهمترین اهدافی که ما بدنبال آن بوده ایم عبارتند از:

۱- تولید و عرضه محصولاتی است که صرفاً بر اساس تحقیق و توسعه بدست آمده اند.

همین موضوع سبب تمایز رنگین لاک پایا با بسیاری از واحدهای تولیدی می باشد. بطوریکه برای تمام محصولات این شرکت یک کار بزرگ تحقیقاتی صورت پذیرفته است. همین امر سبب شده  که چه در حوزه لاک ناخن و چه در حوزه مرکب چاپ آبشور، محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

۲- توجه ویژه به موضوع کنترل کیفی، از تأمین مواد اولیه گرفته، تا انتهای فرآیند تولید.

در این رنگین لاک پایا، هیچ کالایی بدون دریافت تأئیدیه کیفی آزمایشگاه، خریداری، تولید و بسته بندی نمی شود. بنابراین مشتریان محترم بدون نگرانی از مغایرت کیفی بین نمونه اولیه و محصول، اقدام به سفارش گذاری می نمایند. حتی در برخی سفارشات، قبل از ارسال بار، نمونه ای از محصول تولید شده برای مشتری ارسال شده تا پس از تأئید نهایی، بارگیری انجام شود.

۳- تلاش بر بومی سازی منابع تأمین مواد اولیه

در رنگین لاک پایا همواره بر آن بوده ایم تاحد ممکن از مواد اولیه ایرانی استفاده نمائیم. این هدف از چند جهت به توسعه محصولات کمک می نماید. اول آنکه تأمین مواد اولیه کمتر دستخوش مشکلات مربوط با تحریم می گردد. دوم آنکه نوسانات ارزی، تأثیر محدودتری بر روی بهای تمام شده محصولاتمان می گذارد. و سوم آنکه قدمی هرچند کوچک، اما در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی برداشته شود.

با توجه به زمینه تخصص بنیانگذاران این مجموعه که از دانش آموختگان رشته مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر می باشند، هم اکنون شرکت رنگین لاک پایا محصولات متنوعی هم در حوزه آرایشی و هم در حوزه پوشش های صنعتی پیشرفته عرضه می نماید.

موقعیت

تهران