جزئیات

کارخانه اوین پک
استان کرج
آدرس کارخانه آدرس کارخانه و دفتر فروش کرج: استان البرز، کرج، کمالشهر، بلوار شهید بهشتی، بعد از میدان بهشتی، خیابان صفا، کوچه پنجم، پلاک 6
تلفن کارخانه 026-91001720 026-910010912-368-3812 0912-560-2785919 026-34710751 026-34716690
آدرس دفتر تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه، طبقه ششم، واحد ۲
شماره همراه 0912-368-3812 0912-560-2785

توضیحات تکمیلی

درباره کارتن سازی آوین پک: کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود در صنعت چاپ و بسته بندی را با تولید جعبه های کارتنی و جعبه های مقوایی آغاز نمود. محل کارخانه واقع در شهر کرج است. علاوه بر دفتر فروش محل کارخانه، جهت سهولت و دسترسی آسانتر یکی دیگر از دفاتر فروش و خدمات طراحی این شرکت در شهر تهران قرار دارد. ریاست این مجموعه بر عهده جناب آقای میر مصطفی حاکم زاده میباشد. در ادامه معرفی مختصری درباره کارتن سازی آوین پک خواهیم داشت.

در سال های ابتدایی با توجه به ظرفیت کارگاهی، فعالیت شرکت منحصر به سفارشات در شهر کرج و تهران بود اما پس از سه سال و از سال ۱۳۸۷ با افزایش فضای کاری و بهره مندی از دستگاه های به روز در صنعت کارتن سازی، چاپ و بسته بندی پذیرش سفارشات از سراسر نقاط کشور را آغاز نمودیم.

با توجه به حجم سفارشات از شهرها و استان های سراسر کشور، لزوم عقد قرار داد با باربری های مورد اعتماد جهت تحویل سفارشات با قیمت های مناسب حمل و تحویل به موقع فراهم گردید تا از تحمیل هزینه های سنگین حمل و نقل جلوگیری شود و در واقع کرایه ی حمل اضافی از سمت مشتری پرداخت نشود. در سفارشات با تیراژ پایین با استفاده از باربری های دارای سیستم حمل خرده بار و در سفارشات بالا با ارائه تخفیف جهت پوشش هزینه های حمل، اقدام به حذف نسبی کرایه های حمل بین شهری گشت.

بیشتر بدانید: کارتن سازی آوین پک وبسایت رسمی

در این سال ها برای دستیابی به ارائه خدمات مطلوب تر و افزایش قدرت تولید از نظر زمانی و کیفی، علاوه بر افزایش نیروهای مربوط به بخش تولید اقدام به ایجاد واحد های مورد نیاز در کادر اداری و پشتیبانی نموده ایم که در ادامه به معرفی بعضی از این بخش ها می پردازیم.

بیشتر بدانید: نمونه کارهای انواع جعبه و کارتن بسته بندی محصولات مختلف

واحد طراحی

واحد طراحی کارتن سازی آوین پک

در واحد طراحی آوین پک سعی در ارائه مشاوره های لازم برای دستیابی به محصول ایده آل در دستور کار قرار دارد. طراحی گرافیکی چاپ، بخشی از خدمات این واحد است که با توانایی کارشناسان این قسمت به خوبی انجام می پذیرد. اما قسمت مهم تر در طراحی یک جعبه چگونگی فرم و ساختار قالبی آن است که می تواند به جذابیت نهایی بسته بندی بیانجامد که در این مبحث نیز کارشناسان طراحی آوین پک با خلاقیت و تجربه خود و مطالعه و تحقیق همیشگی در صنعت چاپ و بسته بندی، همواره ایده های خود را برای هر چه بهتر شدن بسته بندی محصول به مشتریان خواهد داد.

واحد فروش

واحد فروش جعبه سازی آوین پک

تنها مسئولیت کارشناسان فروش صدور پیش فاکتور و عقد قراردادها نیست! کارشناسان واحد فروش با تسلط و شناخت انواع مواد اولیه و در نظر گرفتن بودجه و انتظار مشتری، می توانند مناسب ترین گزینه را به مشتری پیشنهاد دهند و با در نظر گرفتن کیفیت مطلوب و معرفی راه کارهایی که موجب کاهش هزینه و قیمت تمام شده می شوند همراه مشتریان هستند.

بیشتر بدانید: استعلام قیمت کارتن و جعبه بسته بندی در کمتر از ۲ دقیقه

واحد برنامه ریزی تولید

واحد تولید و برنامه ریزی کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک

همکاران واحد برنامه ریزی از تامین مواد اولیه تا آماده شدن هر سفارش مسئولیت کنترل و سازماندهی تولید را جهت دستیابی به کمترین زمان تحویل بر عهده دارند.

پیام ریاست

جناب آقای میر مصطفی حاکم زاده ریاست صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک

در آوین پک تلاش برای ارائه خدمات مطلوب و بکارگیری روش های بهینه برای دست یافتن به محصول ایده آل و قابل رقابت، وظیفه تمام همکاران است. با رویکرد رعایت اخلاق حرفه ای در کسب و کار، خواسته ایم با پرورش سرمایه های انسانی متعهد، به اصل احترام به حقوق مشتریان جامع عمل بپوشانیم.

پیام مدیریت

سرکار خانم فرشته محمدی مدیریت کارتن سازی آوین پک

ما در آوین پک برای بهبود کیفیت محصول و خدمات خود برنامه ریزی می کنیم و هر روز در حال یادگیری علوم تازه و حمایت از ایده های خوب هستیم.

ظرفیت تولید جعبه های کارتنی و مقوایی

در طی این سال ها ظرفیت تولید جعبه و کارتن در صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک همواره با به روز کردن ماشین آلات مورد نیاز را ارتقاع داده و امکانات بیشتری جهت تولید با کیفیت روز افزون و افزایش توانایی در زمان تولید را ایجاد کرده ایم. در حال حاضر با توجه به نوع سفارش از جهت چاپ، روش تولید و تیراژ سفارش در ابتدا زمان تحویل مشخص شده و معمولا در زمانی کوتاه تری سفارش آماده تحویل می باشد. با در اختیار داشتن دستگاه های مکانیزه برای تولید جعبه های مقوایی و کارتنی با در نظر گرفتن ابعاد و اندازه محصولات از نظر تیراژ، قادر به تولید پنجاه هزار جعبه کارتنی و بیش از یکصد هزار جعبه مقوایی در هر شیفت کاری هستیم.

شماره تماس کارشناسان صنایع کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک آماده ارائه راهنمایی و مشاوره و دریافت سفارشات مشتریان گرامی هستند.

شماره تماس و آدرس کارتن سازی
آدرس دفتر فروش تهران:
تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه، طبقه ششم، واحد ۲

تلفن:

۰۲۱-۹۱۰۰۱۷۲۰
آدرس کارخانه و دفتر فروش کرج:
استان البرز، کرج، کمالشهر، بلوار شهید بهشتی، بعد از میدان بهشتی، خیابان صفا، کوچه پنجم، پلاک ۶

تلفن:

۰۲۶-۹۱۰۰۱۷۲۰
۰۲۶-۹۱۰۰۱۹۱۹
۰۲۶-۳۴۷۱۰۷۵۱
۰۲۶-۳۴۷۱۶۶۹۰

شماره واتساپ:
۰۹۱۲-۳۶۸-۳۸۱۲
۰۹۱۲-۵۶۰-۲۷۸۵

پست الکترونیکی:
ایمیل کارتن سازی اوین پک

موقعیت

تهران
تهران